Alla inlägg den 19 juli 2020

Av Ia Hornesjö - 19 juli 2020 20:36

Så var det söndag och allt var toppen denna morgon.


Fick för mig att bada Z så jag tog in henne och tvättade henne och sedan fick hon gå ut och torka själv i solen


Sen fick vi i oss lite lunch innan Lasse ville ner och spela en dagens dubbel

Hem igen och värmen bestod och jag slappade i poolen och hundarna lekte en del fast det var så varmt.

Vid 17,00 tiden denna kväll blev det mat för hundarna, ingen av dem hade visat något intresse för att äta så då tyckte jag gott att de kunde få vänta.

Själva åt vi vid 18 tiden och det blev bara en sallad.

Sen tog vi med oss Qling och Zlatan på en promenad


När vi kom hem så släppte vi ut alla hundar. Qling var trött och gick och la sig på altangolvet och då gick även lilla Åberlix och la sig bredvid honom

 


Men snart var de alla igång igen och jag satt ute med dem till klockan var 21,00.
I morgon är en ny dag och då blir det ultraljud för Åberlix.
Hoppas nu att det ska bli grönt ljus för Åberlix längtande familj att få hem sin lilla kille.
Ia




 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail
Av Ia Hornesjö - 19 juli 2020 07:17

Blev inte så mycket gjort denna dag och någon film hann jag inte med.

 

Den enda bild som blev tagen denna dag var denna.

Fick ett mail från en uppfödarkollega som jag blev både glad och ganska besviken över.

Hade jag fått detta för fyra veckor sedan så hade mycket varit annorlunda.

För mig är ärlighet a och o och när jag märker att folk inte är ärliga så blir jag mycket ledsen.

Det blev i alla fall mycket att tänka på och kanske var det därför jag helt glömde bort att filma något denna dag.

 


Åberlix kan verkligen visa med sin blick vad han tycker och känner

Men jag var jätteglad på morgonen när jag vägde Åberlix och han vägde 4 kg, han är alltså helt ikapp sina syskon


Hoppas jag kan få lite mer bilder och filmer på våra härliga hundar denna dag.





 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail
Ovido - Quiz & Flashcards