Alla inlägg den 2 juli 2020

Av Ia Hornesjö - 2 juli 2020 08:17

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig för jag kände mig vissen, inte ofta jag gör det, men igår fanns ingen ork och jag skulle säkert ha kunnat sova hela dagen om jag hade kunnat.

Men lite hann jag med ändå och det blev några små filmsnuttar när jag bara satt stilla.

Lite från gårdagen

2/7

Idag blir valparna 9 veckor och det kom ett så fint foto på Åsa

  

Lite bilder från i går kväll

 

I morse var det Qling som väckte oss alla klockan 05,00 och Lasse var tvungen att gå ner och släppa ut hundarna, även Åberlix vaknade och det var då lika bra att jag gick ner med honom till Lasse så att han fick ta ut honom också.

Tog sedan med mig Åberlix upp igen efter att han varit ute och kissat, la ner honom i hans väska och han somnade om och sov till 07.00

Lasse gav Åberlix och Zlatan varsin tom rulle att leka med

Så är även denna dag på gång.

Men det blir efter att alla dessa har vaknat efter leken på morgonen

 

Fem utslagna hundar 


Kanske kommer det några 9 veckors bilder från Åke och Trassla också under dagen.

Ja det kom bilder från dem alla.


Får se om det blir någon mer uppdatering idag.





 
What do you want to do ?
New mail
Ovido - Quiz & Flashcards