Alla inlägg den 9 juli 2020

Av Ia Hornesjö - 9 juli 2020 07:51

Hundarna vaknade vid 6 tiden i morse. Lasse släppte ut dem på tomten och tog sedan med sig Åberlix upp till sovrummet och satte ner honom i hans sovväska och han drack lite vatten och sedan somnade om en timme.

Sen blev det full rulle när han kom ner i köket. Först slet han sönder en tidning tillsammans med Zlatan. 

Nu är klockan 8 och vår frukost är avklarad och dagen kan få börja.

En hel del ute blev det även denna dag och besök fick vi av min pappa.

Alla hundarna låg som klistrade runt våra ben när vi fikade.

Valparna blir 10 veckor idag och jag har fått hälsningar från d m alla.

Söta Åke  


Vackra Åsa

     och mystjejen Trassla

och till sist Åberlix som jag inte hunnit fotografera idag med denna mobil och jag har inte lust att sätta mig vid datorn.

 

Men en busbild från dagen hittade jag i alla fall i min kamera


   

Just nu sover han så gott så vi hoppar ett snyggt kort denna dag.




 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail
Ovido - Quiz & Flashcards