Alla inlägg den 10 juni 2020

Av Ia Hornesjö - 10 juni 2020 08:38


 
Onsdag morgon och klockan är inte ens 6, men valparna är pigga och vill ut och leka. Vad gör man då som matte för att inte väcka hela huset, jo jag sätter mig i trappan och filmar dessa kära små ögonstenar.
Det blev lite film innan jag gjorde ett försök att sätta dem tillbaka i hagen. Tre av dem somnade direkt, men Åsa ville ut igen, så jag tog ut henne ensam på tomten, men det var inte när inte kompisarna fanns i närheten och då ville hon hellre sitta i min famn.  Lyckades i alla fall få henne att somna fram till vår frukost .
 
 Innan de skulle gå ut så passade jag på att låta dem prova ett nytt puzzel idag.
Här gäller det att lokalisera doften från godbiten och sedan försöka komma på hur man ska öppna facket för att komma åt godiset.
Som synes var det en lätt match för dem alla..
 
Nu blir det utedag hela dagen och kanske kommer det någon mer film senare i kväll.
Det blev ingen mer film under dagen, men lite stillbilder från morgon och kväll fick det bli i ett bildspel. Tyvärr är bilderna inte alls så bra, men något ser ni säkert i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail

Ovido - Quiz & Flashcards