Alla inlägg den 4 juni 2020

Av Ia Hornesjö - 4 juni 2020 07:32


I dag var det 6:e dagen som vi hade besök av valpköpare, valptittare och Tassan och Barbor som har Messi
Har inte riktigt hunnit med att filma eller fotografera som jag brukar och jag ska nog medge att jag känner mig ganska mör efter dessa dagar, fast de har varit så roligt att ha alla på besök.
Får sammanfatta lite av filmer och bilder jag har tagit så får ni själva tänka vad det är som händer framför kameran.
 
 
Lite mys mellan syster och bror Sobel
 
På upptäckarfärd i hallen
 
Så en sista med ett litet bildspel från "FARMORS" besök där även hennes första barnbarn Zlatan fick vara med på bild
Så var gårdagen och idag den 4 juni så fyller "Farmor" år och får hämta hem ett litet halvsyskon till denna fina kull.
Idag blir även valparna 5  veckor och då hoppas vi hinna med lite huvudbilder i alla fall.
 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards